Hoe krijg je een sixpack

Laatste reactie 12/02/2017 13:02 door Alex
· Markeren als ongelezen
Kris Baudoin 1 jaar geleden geplaatst
Snel een sixpack krijgen is zeker mogelijk en ik zal je vertellen hoe je het kan doen. Er zijn alleen wel een paar dingen die noodzakelijk zijn bij het kweken van een sixpack. Één daar van is het hebben van een laag vetpercentage.
Een laagje vet maakt buikspieren onzichtbaar
Als je wel nog een laagje vet hebt, begin dat dan eerst weg te werken. En dat kan je niet doen door je buikspieren te trainen. Als je vet wil verbranden richt je je eerst op de grote spiergroepen en op explosieve kort maar krachtige cardio. Dat je buikvet verbrand als je buikspieren traint is een mythe die aan het begin van 2000 al uit de wereld is geholpen.


Een goede buikspieren workout
Als je een laag vetpercentage hebt zie je eigenlijk altijd al je buikspieren en noemen mensen het al snel een sixpack. Alleen daar ben jij natuurlijk niet tevreden mee. Jij wil graag een middel dat kracht biedt en uitstraalt. Dat kan je alleen ontwikkelen door je hele core te trainen. Dat houdt in dat je je hele middel traint, met daarbij dus ook de onderrug.
Zo blijft het in balans en ziet je lichaam het als een goede ontwikkeling. Je ontwikkelt zo veel makkelijker en sneller een sterk middel en dus een mooie sixpack. Een goed voorbeeld van buikspier oefeningen is mijn andere artikel waarin een buikspieren schema wordt aangeboden.

Cardio, core, en muscle connection in één.
Wat ik de beste manier vind om een sterke sixpack trainen. Is om af en toe een tien minuten buikspieren training te doen. Daar haal je namelijk heel veel profijt uit en ik zal je uitleggen waarom.

1: je verbrandt vet met de tien minuten buikspieren training.
In de tien minuten buikspieren training wordt de hartslag constant verhoogt. Doordat die tien minuten extreem hoog is en er ook nog eens in je hele middel buikspieren worden aangesproken wordt je metabolisme aangesproken. Dat zorgt er dan weer voor dat je 24 tot 48 uur lang een verhoogde vetverbranding hebt. Erg handig als je je buikspieren goed wil zien.

2: je traint je hele core/middel
Doordat je hele core wordt aangesproken worden ook de spieren onder je buikspieren aangesproken. Al die spieren die om je middel zitten vormen je core. Die zorgen er voor dat je niet omvalt als je opeens beide armen naar voren strekt. En die stabiliseren je bij bijna alle goede fitness oefeningen. Ook onderbouwen ze een basis voor een sterk ogend middel. Het komt er op neer dat ook dit heel goed is om mee te nemen in je buikspieren workout.

3: je krijgt een mooi ontwikkelde sixpack
De buikspieren worden kei hard getraind in slechts tien minuten. Door dit twee of drie keer in de week te doen zal je snel een mooie sixpack trainen. Niet alleen de rechte buikspieren maar ook die mooie V wordt getraind. Daarnaast de zijkant en de onderrug. Een sterke onderrug zorgt dan weer voor een gezonde mooie houding wat je lichaam stukke beter zal doen ogen.
Eamon Canning 1 jaar geleden geplaatst
Welke oefeningen doe je in die 10 min? Train zelf bijna dagelijks buik, dit klinkt alleen net iets effectiever.
reactie op @eamoncanning:
Kris Baudoin Dat kan met een ten minute ab workout vsn youtube. Hier is een voorbeeld die je zou kunnen gebruiken.


1 jaar geleden

Beantwoorden

Alex Dekker 1 jaar geleden geplaatst
Haha grappige gast in die buikspier video, wel een killer training volgens mij.
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 01 February 2017 om 15:23
Aantal lezers 9
Aantal reacties 4