Van thuis trainen naar de fitness

Laatste reactie 13/02/2017 18:55 door Alex
· Markeren als ongelezen
Boris Bergersen 1 jaar geleden geplaatst
Hallo,

Ik ben al bijna zes maanden bezig met thuis trainen, daarbij kijk ik vooral veel thuis training video's wat erg goed bevalt. Ik heb een laag vetpercentage en zie dus ook goed mijn buikspieren die ik dus ook veel train. Ik wil nu dus in de fitness gaan trainen, maar waar kan ik dan het beste mee beginnen? Hebben jullie ervaring met net beginnen en wat zijn jullie tips voor iemand zoals mij. Ik kan namelijk volgensmij wel best goed met mijn lichaam omgaan, en heb er al voor gekozen full body te gaan trainen. Maar wat moet ik nu van oefeningen doen?

Ik ben benieuw,

Boris.
Kris Baudoin 1 jaar geleden geplaatst
Hoi boris, welkom op mijn forum!
Ten eerste wil ik stellen dat je al heel goed op weg bent. Door de oefeningen die je thuis uitvoerde kan je nu namelijk met opzet een bepaalde spier gebruiken in een oefening. En dat is een groot voordeel.

Ik raad je aan te beginnen met makkelijke oefeningen maar dan niet op apparaten. Dus een dumbell shoulder press op een bankje, een chest press, dumbell row, cable row, lunches, leg press, planken. En leg lifts liggen op de grond en een back extention. Dat kan je dan drie keer in de week doen, en dan zou je een heel eind moeten komen. Ondertussen zou je meer kunnen opzoeken en dingen vragen hier op het forum natuurlijk ;)

Succes!

Laat het weten als je nog vragen hebt.
Alex Dekker 1 jaar geleden geplaatst
Slim om thuis te beginnen, lekker makkelijk en een veilige manier om je lichaam te laten wennen aan het trainen!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 09 February 2017 om 19:56
Aantal lezers 5
Aantal reacties 3